Білім беру мазмұнын жаңартудың құндылығы оның жүйелілігі мен кешендігінде - новости Казахстана и Мира | YUNEWS.KZ
Рус Қаз

Тіркелу

Кіру

+7 771 194 0204 Наш whatsapp

Білім беру мазмұнын жаңартудың құндылығы оның жүйелілігі мен кешендігінде

444

Smiley face
 

Барлық салада жаңалықтарды енгізу кезінде әрдайым белгілі бір қиындықтар кездеседі, халық оларды әртүрлі қабылдайтындықтан, толық түсіну үшін уақыт қажет. Жаңартылған мазмұндағы бағдарламаның басты мақсаты – оқушылардың бәсекеге қабілеттілігін, функционалдық сауаттылығын арттыру, балаларға тиісті білім беруді қамтамасыз ету және олардың бойына керек қасиеттер мен құндылықтарды дарыту. 

«PISA зерттеуінің нәтижесі бойынша біздің балалардың функционалдығы төмен, яғни, олар көп біледі, бірақ, білімдерін қолдана алмайды. Осыған байланысты 2016 жылдан бастап мектепте білім беру сапасын арттыруға бағытталған жаңартылған мазмұн енгізіліп жатыр», - деді Білім және ғылым министрі А.Қ. Аймағамбетов Үкімет сағаты барысында.

Бүгінгі таңда оқушылардың 95%-ы жаңа жүйеге көшкендігін атап өту керек. Ал, ЭЫДҰ елдерінің көпшілігі бұл процесті 20-30 жыл бұрын бастаған.

Білім министрлігі басшысының айтуынша, биылғы пилоттық мектептерде 1-4 сынып оқушыларының оқу нәтижелерін апробациялау және диагностикалық зерттеу жүргізілді. Нәтижелер пилоттық мектептердің білім алушыларының оқу жетістіктері мен креативтілік, әлеуметтік жауапкершілік, дамыған интеллектке ие болу, сыни ойлау, танымдық қызметтің тұрақты уәждемесі сияқты практикаға бағытталған құзыреттілерден асып түсетінін көрсетті.

Нәтижелер пилоттық мектептердің білім алушылары оқушылардың оқу жетістіктері мен креативтілік, әлеуметтік жауапкершілік, дамыған интеллектке ие болу, сыни ойлау, танымдық қызметтің тұрақты мотивациясы сияқты практикаға бағытталған құзыреттіліктері бойынша бақылаулардан асып түсетінін көрсетті. Сондай-ақ, ауыл және қала мектептерінің оқушылары арасындағы айырмашылықтың азаюы байқалады.

Жаңарту үдерісі үш бағытта жүргізіледі. Бұл Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және оқу бағдарламалары арқылы мазмұнның өзгеруі, әдістемелік сүйемелдеумен педагогтардың біліктілігін арттырудың жаңа әдістемесін, сондай-ақ, бағалаудың критериалды жүйесін енгізу. Білім беру мазмұнын жаңартудың құндылығы оның жүйелілігі мен кешендігінде.

Жаңа үлгідегі оқу бағдарламалары нәтижеге бағытталған. Білім алушыларды білім беру үдерісіне белсенді тартуды көздейтін сабақ форматы өзгеріп жатыр. Бұл функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға ықпал етеді.

«Мұғалімдердің 94%-ы жаңа жүйе бойынша біліктілікті арттырудан өтті. Жекелеген курстар ауылдық және шағын жинақты мектептер үшін қарастырылған»,- деп атап өтті Білім және ғылым министрі.


Көзі: yunews.kz