Мемлекет азаматтарды қала көлігіне көшіру әрекеті әлі де әсер етпейді - новости Казахстана и Мира | YUNEWS.KZ
Рус Қаз

Тіркелу

Кіру

+7 771 194 0204 Наш whatsapp

Мемлекет азаматтарды қала көлігіне көшіру әрекеті әлі де әсер етпейді

444

Smiley face

2019 жылдың 5 айында автомобиль және қалалық электр көлігімен 9,4 млрд жолаушы тасымалданды — өткен жылмен салыстырғанда 2,6% - ға артық. Дәстүрлі түрде ең танымал қазақстандықтардың көлік — автобустар: 7,1 млрд. жолаушы тасылды, бұл, дегенмен, 2,2% - ға аз, деп хабарлайды Energyprom.kz.

Еліміздің ең ірі мегаполисі — Алматының автобус паркін 4 есеге дейін ұлғайту жоспарланып отыр. Оңтүстік астана әкімдігінің мәліметтеріне сәйкес, бұған миллиардтаған қаражатты көлеңкеден шығару және мөлдір көлік саласын құру ықпал етті. Жақын арада маршруттарға made in Almaty электр автобусы шығады.

Екінші орында қазақстандықтар бұрынғыша такси. Айта кетерлік жайт, бұл динамика кері: бір жыл ішінде 21,8%, ағымдағы жылдың бес айының қорытындысы бойынша 2,2 млрд.жолаушыға дейін. Трамвайлармен жолаушыларды тасымалдау да өсті: жылына 12,2% - ға, 12,5 млн адамға дейін.

Smiley face

Ағымдағы жылдың қаңтар–мамыр айларында автомобиль және қалалық электр көліктерімен жолаушыларды тасымалдаудан түскен табыс 42,9 млрд теңгені құрады, бұған дейін 41 млрд теңге болған. Сонымен қатар жолаушыларды автобустармен тасымалдаудан түскен табыс 37,9 млрд-тан 37,2 млрд теңгеге дейін қысқарды. Таксидің табысы керісінше, жылына 5 есеге, 2,4 млрд теңгеге дейін өсті.

Smiley face

ҚР бойынша орташа автобустарда жол жүру құны 76 теңгені құрайды. Ірі қалалар арасында ең көп мөлшерде Нұр-Сұлтан, Өскемен және Қызылорда тұрғындарына төлеуге тура келеді (билет үшін 90 теңгеден, ал Нұр-Сұлтан-көлік карталарын пайдаланған жағдайда ғана, әйтпесе бағасы екі есе артады).

Жол жүру құнының жылдық өсімі белгіленген жалғыз ірі қала-Ақтөбе (+45,5%, билет үшін 80 теңгеге дейін).


Көзі: yunews.kz