Тек бәсекелестіктің арқасында ғана біз әуе билеттерінің құнын төмендетеміз- Бозымбаев - новости Казахстана и Мира | YUNEWS.KZ
Рус Қаз

Тіркелу

Кіру

+7 771 194 0204 Наш whatsapp

Тек бәсекелестіктің арқасында ғана біз әуе билеттерінің құнын төмендетеміз- Бозымбаев

444

Smiley face

Авиаотынды өндіру көлемі отандық мұнай өңдеу зауыттары есебінен ішкі нарықтың қажеттілігін толығымен жабуға мүмкіндік береді. Қазақстандық МӨЗ-ді жаңғыртудың аяқталуының арқасында биылғы жылы авиациялық отын өндірісінің көлемі 1,8 есеге артты, тұтынудағы авиакеросин импортының үлесі 60% - дан 4% - ға дейін төмендейді. Осыған байланысты Министрлік авиаотын нарығындағы тұрақты жағдайды және тапшылықтың жоқтығын атап өтті. Бұл туралы Үкімет отырысында Энергетика министрі Қанат Бозымбаев мәлім етті.

Ол қазіргі уақытта барлық үш МӨЗ штаттық режимде жұмыс істейтінін, әрі қарай ішкі нарыққа тиеп, ашық түсті мұнай өнімдерін тәулік сайын өндіретінін атап өтті.

Соңғы 7 жылда транзиттік жолаушылар ағыны 45 есеге артты. Бұл көрсеткішті министрлік ағымдағы жылы 1 млн.транзиттік жолаушыға  жеткізуді жоспарлап отыр. Жалпы, елде 59 авиакомпания жұмыс істейді, 9-да Еуропалық Одақ елдеріне ұшуға рұқсаты бар.  Ішкі нарықта 54 бағыт бойынша ұшуларды 8 қазақстандық авиакомпания орындайды.  Мемлекеттік тізілімде 893 әуе кемесі тіркелген, оның ішінде 646 шағын авиация кемесі және 247 коммерциялық авиация кемесі бар.

Бүгінгі күні ИКАО стандарттарына сәйкес ұшу қауіпсіздігі деңгейі бойынша Қазақстан ТМД елдері арасында 74% көрсеткішпен II-орында, әуежайлардың қауіпсіздік деңгейі 83%-ды құрайды. Қазақстанның авиациялық қауіпсіздік саласындағы жетістіктері а. ж. 24 қыркүйегінде ИКАО Кеңесінің марапатымен атап өтілді.

Ағымдағы жылы барлығы 3 әуе апаты тіркелді. Барлық оқиғалар шағын авиацияның әуе кемелерімен орын алды, оқиғалар адам факторымен байланысты. Жалпы, әуе кемелері паркінің өсуі мен жаңартылуы, сондай-ақ ұшу қарқындылығының артуы байқалады. Биылғы жылы ҚР авиапаркі 31 әуе кемесіне толықты, оның ішінде 3 жаңа кеме және 28 кеме пайдалануда болған.

 1 тамыздан бастап мемлекет 100% қатысатын "Қазақстанның авиациялық әкімшілігі" акционерлік қоғамы жұмыс істей бастады. Осы ұйымның негізгі функциялары авиакомпаниялар мен әуе кемелерін техникалық бақылау және қадағалау, персоналды ИКАО стандарттарына сәйкес оқыту болып табылады

 "Мемлекет басшысы өз Жолдауында атап өткендей, азаматтық авиация саласындағы проблемалық мәселелердің бірі авиабилеттердің жоғары құны болып табылады, ол бірінші кезекте әуе тасымалына баға белгілеу, отын және жолаушылар ағынының деңгейі сияқты факторларға байланысты. Қазір авиабилеттердің құны негізінен бәсекелестік, сұраныс, маусымдылық, мереке және демалыс күндері негізінде қалыптасады. Мемлекет тікелей реттеуден тең дәрежеде және тек авиакомпаниялар үшін бәсекеге қабілетті жағдайлар жасайды. Бәсекелестіктің арқасында ғана біз авиабилеттердің құнын төмендетеміз. Осылайша, ең танымал 3 маршрутта әртүрлі тарифтік ұсыныстары бар 4 әуетасымалдаушы  ұшуды жүзеге асырады.  Мамыр айында билет бағасы "Эйр Астанаға"қарағанда 2 есе төмен Fly Arystan алғашқы ұлттық лоукостері іске қосылды. Біз авиаотынды тікелей өндірушіден соңғы тұтынушыға дейін жеткізу тізбегін оңтайландырамыз. Біз әуе кемелері паркін кеңейтіп, маршруттық желіні ұлғайтуымыз керек", - деп атап өтті министр.

Сонымен қатар, 2017 жылдан бастап Нұр-Сұлтан қаласында "ашық аспан" режимі енгізілді. "Ашық аспан" режимін Алматы, Шымкент, Өскемен, Павлодар, Көкшетау, Тараз, Петропавл, Семей қалаларының әуежайларында енгізу жоспарлануда.

3 жыл ішінде қазақстандық және шетелдік авиатасымалдаушылармен 19 жаңа бағыт ашылды, оның ішінде Токио, Варшава, Будапешт, Хельсинки және басқалар. Лондон, Мәскеу, Пекин, Ыстамбұлға қолданыстағы маршруттардың ұшу жиілігі ұлғаюда. Қазақстандық тасымалдаушылар Шанхай, Сингапур және Нью-Йорк сияқты ірі қалаларға рейстер ашуды жоспарлап отыр.  Қазір министрлік біздің елге ұшудың тартымдылығын арттыру бойынша шаралар қабылдауда және бірқатар шетелдік тасымалдаушылардың Қазақстан нарығына шығуын жоспарлап отыр.  Алдағы уақытта "Qatar Airways" (Доха 2020 ж.), "Emirates" (Дубай 2021 ж.), "China Eastern" (Шанхай 2021 ж.), Орал әуе жолдары, Победа және т.б. авиакомпаниялардың келуі күтілуде.

Әуе көлігінің жерүсті инфрақұрылымын жаңғырту іс жүзінде аяқталды. Қазақстан әуежайларының 16 ұшу-қону жолағы мен 13 терминалы қайта жаңартылды. Ағымдағы жылдың соңына дейін Қостанай және Балқаш қалаларының әуежайларының ҰҚЖ-ын қайта жаңарту аяқталады. Түркістан қаласында халықаралық әуежай құрылысы жалғасады.

"Азаматтық авиация саласы үшін отандық білікті кадрларды даярлау - біздің министрліктің маңызды міндеті. Азаматтық авиация саласы үшін кәсіби мамандар қажет. Біздің елімізде жалғыз оқу орны - азаматтық авиация академиясы бар, оның қабырғасында жыл сайын 400-ден астам маман даярланады. Бұл ретте осы ЖОО түлектері қазіргі заманғы стандарттарға сәйкес келмегендіктен сұранысқа ие емес. Көбінесе авиакомпаниялар шетелдік ұшқыштарды және әкімшілік құрамды тартады. Мысалы, "ЭйрАстана" әуекомпаниясында 450 ұшқыштың ішінен 100-ге жуық шетелдік, әкімшілік штатында 30-ға жуық шетелдік қызметкер бар. Бір ұшаққа орта есеппен 134 қызметкер келеді. Орта есеппен шетелдік пилот айына 9 мың еуро алады. Қазақстандық қызметкерлермен айырмашылық 15% құрайды. Шетелдік ұшқыштарды отандық кадрлармен ауыстырған жағдайда айтарлықтай үнем алуға болады, бұл өз кезегінде авиабилеттердің бағасына да әсер етеді.

Жоғары білікті кадрларды даярлау мақсатында Министрлік азаматтық авиация академиясының даму жоспарын әзірлеуде. 2020 жылы біз барлық жұмыс істеп тұрған оқу орындарын сала бойынша шоғырландырып, еуропалық стандарттарға сәйкес келетін Азаматтық авиацияның оқу орталығын құруды жоспарлап отырмыз".

2020-2025 жылдарға арналған "Нұрлы жол" жаңа мемлекеттік бағдарламасының жобасында азаматтық авиация саласын одан әрі дамыту бойынша барлық шаралар мен тетіктер көзделген.


Көзі: yunews.kz